Jak mohu získat hodně cvrlikat následovníci?

Víte, cvrlikání, jinak si nejste zde. Hledáte způsob, jako jste vy, protože mnoho cvrlikat následovník (STALKER) může mít. Kdo někdy na pokračovatele? Jsou to lidé, kteří vědí, co děláte, 24 hodin denně, které vás na každém kroku, můžete také Twitetr pokračovatele STALKER hovoru. Tak, aby bylo možné získat mnoho pokračovatele musíte vytvořit obraz o sladké rozechvění vybrat, zda jste ošklivá jako noc, nebo jen člověka, jste v každém případě obraz rohovitou Luders jako profilové foto zeigen.Als Další vám napsat pár věcí o vás, stačí napsat něco, co jste jako holka udělá. Například \"Tady je tak horké .. Myslím, že jsem se svléknout mě \",\" Já jsem prostě na večírku \", pak napište\" Jsem jediný opět \"sama by jste vidět tuto zprávu asi 1000 nových pokračovatele přinést. Asi po měsíci pozvat své skutečné profilové foto uvnitř, můžete také použít vaše uživatelské jméno cvrlikat k něčemu vhodné změnit, např. \"Horst12345\", napsat zprávu o stavu, že jste člověk a nyní je poslední Cosmetic Surgery hast.Es za vámi může se stát, že ztratíte pár pokračovatele, to nevadí, mé 26.181 následovník po 1 týdnu bylo jen asi 5000 levý . Takže můžete mít také mnoho pokračovatele, že to není problém, a to buď jednoduché (ne), pak vlastní

Original: Wie kann ich viele Twitter Follower bekommen?

0 komentářů: