Jak se mohu vyhnout spam?

Spam. Každý ví, že nikdo rád, že se spammeři dělají to navzdory. Proč? Co je to místo, kde je-li to stejně nikdo číst? Když jsem minule 10 milionů e-maily odeslané udělal, mohl bych mít asi 980 objednávek. To umožní, aby se z davu. Jak vidíte, stále existují lidé, kteří mají rádi čtení spam. A to, zda stojí za to? Určité. E-mailové adresy pro spam jsou levné, zvláště v Asii. Velký seznam již existuje pro 500-1000 EUR. No, to poslal miliony e-mailů a dostane \"pouze\" 1000 příkazy k produktu, že jen náklady na 10 dolarů. Zisk = 10.000 Kč - 1000 Kč = 9000 Kč v hotovosti. Při přepravě 10000000 e-maily. V 24 hodin můžete mít hezké vyzvednout Sümmchen. Teď na to každý den a můžete se na konci měsíce čekal-Lamborghini kaufen.Ok, ano, ale nenávidím spam, takže chci, aby se nic dělat, morálku mluví tak úplně proti. Co můžete udělat proti spamu? Osobně jsem to přes Gmail. Dříve jsem měla naprosto normální eMai s přístupem POP3. Jsem všechny e-maily předána do Gmailu, kde byly spam a já mohl umýt mé maily s POP3 pro Gmail načíst. Já jsem teď jen na Google Mail.Eine jiným způsobem, je anti-spam programy používat, je to často v kombinaci s antivirovým programem, ať už jsou stejně účinná jako spam na Google, já nevím, já trpět nebude souzen. poslední možnost, podle mého názoru nejlepší je vaše e-mailovou adresu smazat, aby se lesy migrovat na Aljašce, není to spam.

Original: Wie kann ich Spam vermeiden?

0 komentářů: